top of page
Elegancka bielizna marki Ewana Lingerie

Zwroty, reklamacje i wymiany

Zwroty, reklamacje i wymiany

1. Zwrot/ wymiana towaru

  Prawo do odstąpienia od umowy wynosi 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 

Odstąpienie od umowy PDF

Jeżeli zakupiony towar nie spełnia Państwa oczeklwań, bądź jego rozmiar jest nieodpowiedni, mogą Państwo skorzystać z możliwości zwrotu lub wymiany zakupionych produktów. 
Aby tego dokonać, proszę skorzystać z poniższych instrukcji:
*proszę nas poinformować o chęci wymiany/zwrotu (drogą mailową na adres ewana@ewana.com.pl lub telefoniczną (42) 637-30-64)
*następnie odesłać zamówiony towar na adres:

"EWANA Lingerie"

ul. Taternicza 33G
92-104 Łódź

*po otrzymaniu od Państwa przesyłki i sprawdzeniu jej zawartości (pod kątem braku śladów użytkowania) zazwyczaj w ciągu kilku dni odsyłamy wymieniony towar, bądź zwracamy pieniądze na podane przez Państwa wcześniej konto w przypadku zwrotu
*Uwaga: Należy pamiętać, że w przypadku zwrotu lub wymiany produktu, koszty przesyłki zwrotnej wysyłanej do nas za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firm Kurierskich, ponosi Klient.
*należy również mieć na uwadze, że sklep Ewana Lingerie nie przyjmuje zwrotów, nadesłanych za pomocą usługi (za pobraniem). W takiej sytuacji nasza firma nie odbierze paczki i zostanie ona z powrotem wysłana na adres Klienta.


Ważne

Nie będą przyjmowane zwroty bielizny osobistej noszącej widoczne ślady użytkowania.

 

2. Reklamacje
Formularz reklamacyjny PDF

Firma EWANA Lingerie dokłada wszelkich starań, aby zakupione u nas produkty były wolne od wszelkich wad, jeżeli jednak zdarzy się jakiś defekt produktu, który zostanie przez Państwa zauważony po otrzymaniu przesyłki, mają Państwo prawo do reklamacji towaru. W takiej sytuacji proszę stosować się do poniższych wskazówek postępowania:
*proszę nas poinformować o wadzie produktu i chęci złożenia reklamacji
*następnie odesłać wadliwy produkt na adres:

EWANA Lingerie
ul. Taternicza 33G
92-104 Łódź

*po otrzymaniu od Państwa przesyłki mamy 10 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji

*po tym czasie i stwierdzeniu, że produkt faktycznie jest wadliwy, odsyłamy taki sam, nowy produkt na podany adres, na nasz koszt (koszty przesłania przez Państwa wadliwego towaru również zostają Państwu później zwrócone- za pomocą wpłaty na konto)
*należy mieć na uwadze, że reklamacji, przesłanych za pomocą usługi "za pobraniem pocztowym" również nie odbieramy i odsyłane są z powrotem do Klienta.

EWANA Lingerie

Logo marki EWANA Lingerie

©2025 wykonanie EWANA Lingerie 

Wszelkie prawa zastrzeżone.

bottom of page